Tuesday, August 7, 2012

Objektif MGR ni sama ke macam Motivasi-motivasi Yang lain..?Komen Dr...?

"terima kasih atas soalan yang diberikan oleh ..." Untuk menjawap soalan berkenaan objektif MGR maka suka saya memperjelaskan bahawa program motivasi atas nama apa sekalipun mempunyai satu matlamat iaitu para peserta akan mendapat input kearah perubahan diri yang lebih baik. MGR juga begitu pastinya tiada yang lebih membahagiakan apabila melihat para peserta megirimkan sms "Dr K terima kasih atas input yang bermanfaat...saya akan berusaha untuk melakukan yang terbaik dalam hidup ini...salam motivasi gaya Rasulullah.." Alhamdulillah syabas tetapi ada sesuatu yang tertinggal dari pengirim tambahnya lagi" saya akan melakukan perubahan atas kecintaan saya kepada al-habib Baginda Nabi s.a.w!!!pastinya.. wah jawapan ini adalah kunci utama kepada program-program yang di anjurkan oleh saya. Objektif utama adalah seperti berikut: 

1. Matlamat utama adalah untuk jatuh cinta berkali-kali kepada al-habib Baginda Nabi s.a.w.
2. Melakukan sesuatu adalah dengan kadar perasaan untuk merasakan apakah al-habib Baginda Nabi s.a.w akan gembira dengan apa yang saya lakukan?
3. Meningkatkan daya amalan dan kualiti ibadah berteraskan sunnah.

Kesemua objektif ini adalah teras utama kepada tercetusnya "2M" yang bermaksud "To Muhammad Global Training and Consultancy..."

No comments:

Post a Comment